100%
originele identiteit
Hoi! Wij zijn Spiegel crossmedia communicatie
Bureau voor: Branding. Communicatie. Activatie.
Wij maken originele communicatie sinds 1988.
Online en offline. In eigen (t)huis.
Kijk mee naar onze resultaten en voel je thuis!
Eén aanspreekpunt voor je crossmedia communicatie!
Als fullservice team regelen we alles voor je op het gebied van crossmedia communicatie in eigen (t)huis. Als je voor Spiegel crossmedia communicatie kiest dan krijg je originele kwaliteit en de zekerheid van een betrouwbaar communicatieteam. Sinds 1988 maken communicatieoplossingen voor verschillende merken en branches.
Welke communicatie uitdagingen lossen we op?
Alle! Wij maken communicatieconcepten die werken en vertalen dat door in je huisstijl, campagne, jouw pand en ook het drukwerk. Alles is mogelijk. Wij leveren communicatieresultaat om klanten en collega’s aan jouw merk, producten en diensten te binden.
Onze communicatie waarmakers
- Verbazingwekkend communicatiewerk
- Origineel werk door professionele communicatiemakers
- Wél verrassingen in communicatie, geen financiële in je portemonnee
- Fullservice online en offline communicatie: alles in 1 (t)huis geregeld
- Meetbare communicatie resultaten
Wat kunnen we voor jouw communicatie betekenen?
Wij maken originele, goed doordachte communicatiemiddelen die jouw echte verhaal waarmaken in alle denkbare communicatiemiddelen. In onze werkwijze brengen wij alles terug naar drie stappen. Dat geeft focus in je merk en wat belangrijk is, geeft duidelijkheid naar je doelgroepen en maakt het beter mogelijk om je beloftes waar te maken.
1. Origineel – Brand Identity
Een sterk merk heeft een eigen identiteit, waarmee je jarenlang zelf vooruit kunt. We werken met de onderstaande pakketten met kwaliteit en hoge snelheid.
A. Verhaal & Concept | B. Huisstijl | C. Binnen Reclame en Buiten Reclame | D. Promotiemiddelen | E Website | F. Digitals|
2. Waarmaken- Brand Boosters
We maken en verspreiden professionele content voor je eigen communicatiekanalen vóór een vast bedrag per maand.
A. Copy | B. Fotografie | C. Representatie | D. Social Media | E. Nieuwsberichten | F. Nieuwsbrief | G. Magazine
3. Resultaatgericht- Brand Campaign
We maken en verspreiden professionele content via betaalde communicatiekanalen en bereiken je doelgroep.
A. Merk Lancering | B. Arbeidsmarkt | C. Product | D. Gebied | E. Open Dagen | F. Guerilla
Productie materialen
Wij kunnen naar wens de productie van (unieke) materialen verzorgen via ons uitgebreide netwerk.
A. Alle Drukwerk | B. Alle Food verpakkingen | C. Alle beletteringen | D. Alle Wanden | E. Beursstands & Activaties | F. I Amsterdam Letters
Losse communicatiediensten
Behoefte aan service voor losse communicatieopdrachten? Ook daarin staan we voor je klaar. Wij hebben een eigen fotostudio, fotograven, copywriters, concept en contentmakers in eigen huis.
Copy | Fotografie | Animatie | Website | Media organisatie | Guerrilla realisatie | Realisatie drukwerk | Social media campagne
Wat mogen wij voor jouw crossmedia communicatie waarmaken?
Kom praten!
Prijzenkast en communicatieprogramma’s
We zijn trotse communicatiemakers met uitgebreide kennis en vaardigheden op het gebied van crossmedia communicatie. We winnen daarmee voor jou op communicatiegebied en voor onze eigen prijzenkast.
Prijzenkast
Red Dot Design Award (verpakking) | Awwward (website nominees) | Award Design beursstand (Maintenance next)
Online skills
WordPress | PHP | NodeJS | HTML5 | CSS3 | jQuery | Google Analytics | SEO
Social media
Facebook | Instagram | LinkedIn | YouTube |TikTok
Oogstrelend design
Illustrator | Indesign | Photoshop | After Effects
Gijs van Sluijs = Spijs van Gijs
Gijs is een jongeman uit Deurne met een mooi ambitie en sterke wil om dingen voor elkaar te krijgen. Hij wil graag dat mensen béter en gezonder vlees eten. Maar hoe zet je dat in de markt? Wij bedachten zijn persoonlijke Brand Identity: Spijs van Gijs. Jij kunt nu genieten van al het lekkers van Gijs. Smul maar lekker;)
Verhaal & Strategie: maak(t) eten persoonlijk
Als je met Gijs praat, dan wordt al heel snel één ding duidelijk. Je praat met een persoonlijkheid en met iemand die druipt van enthousiasme over… eten. Tsja, en als je dan nadenkt over zijn merk:
- Het draait om Gijs
- Het draait om eten
- Het draait om smaak
- Het draait om gezond
- Gijs is een persoonlijkheid
- Gijs was kok in Australië
- Gijs is een slagersjongen
- Gijs ziet er hip uit
Concept: Spijs van Gijs
Dan is het idee, je moet er wel opkomen, simpel: Gijs = Gijs, Eten = Spijs, maakt Spijs van Gijs! Een vet merk in de wereld van de barista’s en hipsters.
Thijs Hikspoors, communicatiemaker
“Gijs moest centraal staan, want hij is het merk. Ik word er altijd vrolijk van op het moment dat er een nieuwe original van Spiegel wordt geboren.”
Design & Branding
We fotograferen Gijs en kiezen daarbij voor een originele vintage weergave van hem zelf. Stoere BBQ erbij met dito schort en schieten maar. Met zwart en geel als prominente kleurstelling kan Spijs van Gijs voor de dag komen. Mooi aan het logo is dat zijn eten als een easter egg verpakt zit in de G. Zie jij welke dieren hij slow bereidt?
Patrick Wijn, designer
“Gijs leeft in de wereld van Hipsters en is zelf ook Hip. Dat wilden we graag bereiden in zijn eigen stijl.”
Fullservice communicatie & realisatie
Gijs maakt zijn eigen producten, verzorgt catering en staat met zijn foodtruck op menig festival. Aan ons de lekkere taak, om dat in allerlei communicatiemiddelen te verwerken.
- 1 naam voor zijn merk
- 1 logo
- 1 fotografie van Gijs
- 1 foodfotografie
- 1 visitekaartje
- 1 responsive website
- 1 productleaflet
- 1 design omdoos
- 1 design vleesverpakking
- 4 designs etiket flessen
- 1 design kruiden
- 1 naam BBQ Scrub
- 1 naam Zoete Saus
- 1 naam Rook Saus
- 1 naam Vuur Saus
- 1 naam Look Saus
Weten wat we jou kunnen voorspiegelen? Maak een afspraak!
Resultaatgericht
Binnen deadline en ruim boven verwachting. Iedereen geniet van Gijs. “Ja, ja”, zien we je denken. En dan komen we terug op 1 van onze kernwaarden: waarmaken.
Neem gerust contact op met Gijs van Sluijs van Spijs van Gijs.
- 100% originele identiteit
- Schapkracht en verkoopkracht bij diverse supermarkten
- Meer festivalboekingen
- Groei van zijn producten