63
communicatieproducten
Hoi! Wij zijn Spiegel crossmedia communicatie
Bureau voor: Branding. Communicatie. Activatie.
Wij maken originele communicatie sinds 1988.
Online en offline. In eigen (t)huis.
Kijk mee naar onze resultaten en voel je thuis!
Eén aanspreekpunt voor je crossmedia communicatie!
Als fullservice team regelen we alles voor je op het gebied van crossmedia communicatie in eigen (t)huis. Als je voor Spiegel crossmedia communicatie kiest dan krijg je originele kwaliteit en de zekerheid van een betrouwbaar communicatieteam. Sinds 1988 maken communicatieoplossingen voor verschillende merken en branches.
Welke communicatie uitdagingen lossen we op?
Alle! Wij maken communicatieconcepten die werken en vertalen dat door in je huisstijl, campagne, jouw pand en ook het drukwerk. Alles is mogelijk. Wij leveren communicatieresultaat om klanten en collega’s aan jouw merk, producten en diensten te binden.
Onze communicatie waarmakers
- Verbazingwekkend communicatiewerk
- Origineel werk door professionele communicatiemakers
- Wél verrassingen in communicatie, geen financiële in je portemonnee
- Fullservice online en offline communicatie: alles in 1 (t)huis geregeld
- Meetbare communicatie resultaten
Wat kunnen we voor jouw communicatie betekenen?
Wij maken originele, goed doordachte communicatiemiddelen die jouw echte verhaal waarmaken in alle denkbare communicatiemiddelen. In onze werkwijze brengen wij alles terug naar drie stappen. Dat geeft focus in je merk en wat belangrijk is, geeft duidelijkheid naar je doelgroepen en maakt het beter mogelijk om je beloftes waar te maken.
1. Origineel – Brand Identity
Een sterk merk heeft een eigen identiteit, waarmee je jarenlang zelf vooruit kunt. We werken met de onderstaande pakketten met kwaliteit en hoge snelheid.
A. Verhaal & Concept | B. Huisstijl | C. Binnen Reclame en Buiten Reclame | D. Promotiemiddelen | E Website | F. Digitals|
2. Waarmaken- Brand Boosters
We maken en verspreiden professionele content voor je eigen communicatiekanalen vóór een vast bedrag per maand.
A. Copy | B. Fotografie | C. Representatie | D. Social Media | E. Nieuwsberichten | F. Nieuwsbrief | G. Magazine
3. Resultaatgericht- Brand Campaign
We maken en verspreiden professionele content via betaalde communicatiekanalen en bereiken je doelgroep.
A. Merk Lancering | B. Arbeidsmarkt | C. Product | D. Gebied | E. Open Dagen | F. Guerilla
Productie materialen
Wij kunnen naar wens de productie van (unieke) materialen verzorgen via ons uitgebreide netwerk.
A. Alle Drukwerk | B. Alle Food verpakkingen | C. Alle beletteringen | D. Alle Wanden | E. Beursstands & Activaties | F. I Amsterdam Letters
Losse communicatiediensten
Behoefte aan service voor losse communicatieopdrachten? Ook daarin staan we voor je klaar. Wij hebben een eigen fotostudio, fotograven, copywriters, concept en contentmakers in eigen huis.
Copy | Fotografie | Animatie | Website | Media organisatie | Guerrilla realisatie | Realisatie drukwerk | Social media campagne
Wat mogen wij voor jouw crossmedia communicatie waarmaken?
Kom praten!
Prijzenkast en communicatieprogramma’s
We zijn trotse communicatiemakers met uitgebreide kennis en vaardigheden op het gebied van crossmedia communicatie. We winnen daarmee voor jou op communicatiegebied en voor onze eigen prijzenkast.
Prijzenkast
Red Dot Design Award (verpakking) | Awwward (website nominees) | Award Design beursstand (Maintenance next)
Online skills
WordPress | PHP | NodeJS | HTML5 | CSS3 | jQuery | Google Analytics | SEO
Social media
Facebook | Instagram | LinkedIn | YouTube |TikTok
Oogstrelend design
Illustrator | Indesign | Photoshop | After Effects
Louwers: Team met topsportmentaliteit
In het hart zijn alle collega’s van Fysiotherapie Louwers zo gedreven als topsporters om kwaliteit te leveren in hun behandelingen. Het team van Spiegel vertaalde deze cultuuressentie in team met topsportmentaliteit. Zo weten de therapeuten en patiënten waar ze met elkaar voor gaan. Voor de toekomst van hun merk hebben we geadviseerd om de naam te wijzigen van Rinus Louwers naar Louwers. Het team bestaat inmiddels uit 25 top therapeuten. Wil je van je klachten af of beter presteren? Ga dan naar dit team met topsportmentaliteit 😀
Verhaal & Strategie fysiotherapie Louwers:
Ons doel is om 3 kernwaarden te vinden en te verbinden met elkaar. Dat is de basis van een sterke en tijdloze Brand Identity. Het ezelsbruggetje is TOP geworden;).
Kernwaarde 1: Toegewijd
Je ervaart de inzet om jou en onszelf continu te ontwikkelen.
Kernwaarde 2: Optimistisch
Onze drive is om te zorgen dat jij met een goed gevoel de deur uitgaat.
Kernwaarde 3: Prestatiegericht
We gaan met jou de uitdaging aan en halen samen het uiterste uit je behandeling.
We bouwen verder met de volgende strategische inzichten:
Rinus, Falk en Sven Louwers hebben de praktijk verder uitgebouwd
- Het gaat nu veel meer om een team
- Elke therapeut levert zelf een topprestatie
- Ze behandelen topsporters
- Iedereen wordt behandeld als een topsporter
Rob Raaymakers, director Strategie Merk & Communicatie
“Spiegel bouwt brands op cultuur en kernwaarden. Want dat maakt wat je maakt tijdloos. De uitdaging is hier om samen te bewegen naar een nieuwe toekomst en dan moet je afscheid durven nemen van het verleden. Daarom nemen we iedereen zorgvuldig mee in het proces en schetsen we alle mogelijkheden. Zo vaar je samen prettig een nieuwe koers.”
Concept: team met topsportmentaliteit
Het is de visie van de therapeuten om iedereen te behandelen als een topsporter. Dit betekent dat elke therapeut op het moment dat hij uit bed stapt de missie heeft om zelf ook de mentaliteit van een topsporter te hebben. Ons team van fysiotherapeuten werkt met de mentaliteit van een topsporter. En topsport geeft je ook een heel eigen identiteit in tekst:
Fysiotherapie Louwers is op een missie. En wát voor één. Onze drive is om ervoor te zorgen dat jij met een goed gevoel de deur uitgaat. Hoe we dat doen? We stellen doelen. Werken met onbreekbare discipline. Halen zo het uiterste uit jouw behandeling. Met 100% aandacht voor jou. Het resultaat? Dat je met een goed gevoel vooruitgaat. Want dat is wat telt.
Ons doel? Iedereen behandelen op topniveau met de mentaliteit van een topsporter. Ook jou. Want om topprestaties te bereiken, hoef je geen topsporter te zijn. Het draait allemaal om mentaliteit. Geen half werk, maar volle kracht vooruit. Elke dag opnieuw.
Winnen doe je samen. En dus vormen we één sterk team mét topsportmentaliteit.
Design & Branding: fullservice herpositionering fysiotherapie Louwers
We kijken naar de betekenis van kleuren op basis van de kernwaarden en dat vormt de eerste bouwsteen van het design. In de zorg staan mensen centraal. Daarom kiezen we voor afgeronde vormen in combinatie met strakke lijnen die kwaliteit uitstralen.
Toegewijd = Groen: is de kleur van evenwicht, harmonie en groei.
Optimistisch = Geel: staat voor positief denken.
Prestatiegericht = Blauw: staat voor structuur, persoonlijke ontwikkeling & presteren
Maud Verberne, copy en conceptmaker:
“Geel is de actiekleur en we voegen kleine iconen in de vorm van pijlen toe bij de kernwaarden en bij de pay-off: wij halen samen alles uit je behandeling. In de merkbeelden staan de therapeuten centraal, waarin ze met focus en een lach laten zien wat hun favoriete sport is. We maken foto’s individueel en als team. Bij elkaar een heel uitdagend plaatje.”
Fullservice communicatie & realisatie met fysiotherapie Louwers
Onze studio gaat als de brandweer om alle communicatiemiddelen voor je waar te maken online en offline. Als totaal voor je merk leverancier werken we voor de herpositionering met mensen uit eigen (t)huis en in ons netwerk.
- 1 nieuwe positionering en strategie
- 1 set nieuwe kernwaarden
- 1 nieuw verhaal
- 1 logo
- 1 belofte
- 1 pay-off
- 30 foto’s in eigen studio van het team
- 20 foto’s op locatie van behandelingen
- 1 nieuwe huisstijl
- 1 pakket offline promotiemiddelen
- 1 pakket sponsorborden VVV Venlo
- 1 pakket digitals voor socials
- Visuals voor interne branding
- 1 website
- Productie van gevraagde items
- En deze lijst groeit elke dag verder… 😀
Resultaatgericht
Het team werkt op een nieuwe locatie en is razend enthousiast over de nieuwe Brand Identity.
Dat stralen ze uit naar elkaar en naar hun patiënten. Als de patiënten van de opdrachtgevers al complimenten gaan geven over de nieuwe uitstraling, dan weet je dat je een identiteit met kwaliteit hebt neergezet. En dan kom je bij één van onze kernwaarden; Waarmaken. Neem gerust contact op met één van de teamleden van onze opdrachtgever voor dit succesverhaal.
Klantrapport
Sven Louwers, eigenaar Fysiotherapie Louwers::
“Ik vind het knap dat alles zo goed doordacht is waardoor het klopt als een bus. Ik moest de horde van de investering even nemen, omdat we niet gewend waren om elk jaar te investeren in communicatie. Ik ben blij dat we dit hebben gedaan.”
Josje van de Wal, fysiotherapeut:
“Ik word echt heel erg blij van hoe alles eruit ziet en van de betrokkenheid van het team van Spiegel. Ze waren super flexibel een meedenkend in het hele proces.”
Falk Louwers, eigenaar Fysiotherapie Louwers:
“De uitingen van onze praktijk bij VVV Venlo zijn super gelikt. Ik ben erg enthousiast over de animaties op de boarding in het stadion.”