• Het overtuigende bewijs: Spijs van Gijs
  • Het overtuigende bewijs: Spijs van Gijs
  • Het overtuigende bewijs: Spijs van Gijs

Het overtuigende bewijs: Spijs van Gijs

Hoe zet je een vet merk neer in deze wereld van barista’s en hipsters? (Vraag het Spiegel!). Gijs van Sluijs koos voor een uitdaging in de wereld van slow food. Hij creëerde een foodtruck waarmee hij op festivals staat. Daarnaast ontwikkelde hij een smakelijk eigen merk ‘Spijs van Gijs’ met als eerste authentieke product pulled pork. Vlees op een ‘slow’ manier gegaard en gemarineerd met unieke Amerikaanse kruiden, gestookt op speciaal hout. Daar paste natuurlijk een logo bij met dito (gebruiksvriendelijke responsive) website, goed doordachte verpakkingen en een bijpassend leaflet. Een greep daaruit zie je op deze pagina’s. Gijs koos voor Spiegel, goede keuze. Hij het vlees, wij samen het merk!

Bekijk de website: www.spijsvangijs.nl

Het overtuigende bewijs: Spijs van Gijs