Low Carb Restaurants op de kaart gezet

In andere delen van de wereld is het serveren van smaakvolle gerechten met een beperkte hoeveelheid koolhydraten een bewezen succes. Al meer dan twintig jaar is het wetenschappelijk bewezen dat een koolhydraatbeperkt voedingspatroon leidt tot een versterkte vetverbranding en dat hierdoor gewichtsverlies, met behoud van spiermassa, het gevolg is.

Low Carb Restaurants is een nieuw gezondheidsconcept in Nederland. Dit biedt horeca ondernemers nieuwe kansen biedt in een tumultueuze economische periode. Het concept werd voor het eerst aan het grote publiek gepresenteerd tijdens de belangrijkste horecabeurs in Nederland: de Horecava. In de aanloop naar deze beurs werd Spiegel bij het project betrokken. Onze expertise op het gebied van crossmediaal communiceren is vertaald in de ontwikkeling van een complete eigentijdse corporate identity waarin eerlijke, gezonde en authentieke elementen de boventoon voeren. Daarnaast is er een creatieve beursstand ontworpen, sterk gepositioneerd op het Vers & Puur eiland tijdens de Horecava. Om een breder publiek te voorzien van de noodzakelijke informatie is er een responsive website ontwikkeld en een serie traditionele printuitingen die volop verspreid zijn tijdens de beursdeelname.