• Herpositionering: Nieuwenhof en Hulsen is NH Adviseurs
  • Herpositionering: Nieuwenhof en Hulsen is NH Adviseurs
  • Herpositionering: Nieuwenhof en Hulsen is NH Adviseurs
  • Herpositionering: Nieuwenhof en Hulsen is NH Adviseurs

Herpositionering: Nieuwenhof en Hulsen is NH Adviseurs

NH Adviseurs, zo kennen we vanaf nu Nieuwenhof & Hulsen. Bedrijfskundig, bancair en belastingadvies deden ze al maar dan onder een andere naam. Het bedrijf staat bekend om zijn eigen-wijze benadering van financiële uitdagingen. Na een aantal strategische sessies met Spiegel, waaronder een interactieve mindmap sessie, kwamen we tot de conclusie dat een nieuwe naam het bedrijf verder gaat brengen. Het draaide bij NH immers al lang niet meer alleen om de twee directieleden Nieuwenhof en Hulsen. Ere wie ere toekomt, alle partners en medewerkers zijn belangrijk. Vandaar dat de keuze viel op een minder persoonlijke naamgeving maar een meer algemene, zonder daarmee het persoonlijke contact uit het oog te verliezen. Dat werd NH Adviseurs. Daarvoor was een herpositionering noodzakelijk. Er is gestart met een communicatieplan waarin alle stappen van de naamswijziging zijn vastgelegd. Eerst werd een nieuw logo gemaakt. Met een pakkende nieuwe pay-off: ‘Kan het Anders? Wij denken van wel’. Daarop hebben we een spannend en ander beeldconcept bedacht. In januari viel een kaart op de mat waarin de naamswijziging werd gecombineerd met een nieuwjaarswens. Zo zijn alle klanten en relaties op de hoogte van de nieuwe naam die overigens wel in de herkenbare kleuren blauw en groen is gehouden. Verder zijn alle middelen aangepast zoals advertenties, website, banners, auto’s en de belettering van het gebouw. Spiegel maakte alle concepten zorgde voor een goed fotomodel passend bij de nieuwe slogan. En, we maakten zelf de fotografie waarbij we tot onze enkels in de modder tussen de koeien stonden. Bekijk hier de beelden van de campagne, een boeiende samenwerking tussen NH Adviseurs en Spiegel!