• Berkvens greenhouse mobility
  • Berkvens greenhouse mobility
  • Berkvens Greenhouse mobility

Up and Forward!

Dat is de nieuwe slogan van Berkvens Metaal. Vanaf midden 2014 is de naam van het bedrijf gewijzigd in Berkvens Greenhouse Mobility. Berkvens Greenhouse Mobility is een innovatief bedrijf dat zich richt op mobiliteit in de tuinbouwsector. Met name ‘piperailtrolleys’: schaarhoogwerkers die in kassen tussen rijen planten kunnen rijden en in hoogte bewegen. Vandaar ‘up and forward’. Berkvens maakt het mogelijk om eenvoudig doelgericht en snel alle kweekwerkzaamheden aan kasplanten zoals tomaten, komkommer en paprika te verrichten.
De vraag van Berkvens was: kan Spiegel crossmedia communicatie mij helpen bij het opzetten van een nieuwe marketingaanpak? Na een heldere analyse van de problematiek is een filosofie bedacht, het logo en de uitstraling zijn aangepast en deelname aan de Greentech in Amsterdam is gerealiseerd.
Reden voor de veranderde aanpak is dat Berkvens zich steeds meer op de internationale markt zal richten. Omdat de markt in de omringende landen is verzadigd wordt de focus verlegd naar een breder afzetgebied. Er komt een pro-actievere benadering van de exportmarkt. Berkvens richt zich op directe verkoop, onder andere door een nieuwe website, beursdeelname en internationale vertegenwoordiging.
Spiegel maakte voor Berkvens het logo, de folders, het ontwerp voor de beursstand en een film die laat zien wat de werking van de producten van Berkvens is.
Meer weten? Bekijk het filmpje of ga naar de website www.greenhousemobility.com. Berkvens Greenhouse Mobility: trots dat we een bijdrage kunnen leveren aan het succes van dit innovatieve bedrijf!