• Gloudemans

De ‘Down to Earth’ benadering van Gloudemans

Je bent trots op je certificering door het Engelse RICS én al meer dan 100 jaar dé specialist in Zuid-Nederland (en een stuk daarbuiten). Maar je loopt zeker niet ‘naast je schoenen’ zoals dat heet. Na een eerste oriëntatie middels een aantal gesprekken heeft Spiegel een nieuwe propositie voorgesteld op basis van het thema: ‘Down to Earth’. Het bureau Gloudemans uit Rosmalen is dé kennispartner voor bedrijven, woningcorporaties, gemeentes en andere overheden als het om grondzaken, advies en taxaties gaat. Vanuit de basisnormen waarin kwaliteit, integriteit, respect en verantwoordelijkheid als uitgangspunten gelden, voert Gloudemans haar werkzaamheden volgens de RICS normen uit. De basisgedachte voor de campagne is dat Gloudemans weliswaar RICS gecertificeerd is maar toch gewoon Gloudemans is gebleven. Een bedrijf dat juist op grond van kennis de zaken voor haar opdrachtgevers behartigt. Spiegel heeft het concept ‘Down to Earth’ vormgegeven in een film die een breed beeld geeft van Gloudemans. Er zijn banners gemaakt en de eerste advertenties zijn geplaatst. De casting van de acteur, de kleding en regie zijn allen door Spiegel gerealiseerd. Het concept wordt verder uitgerold in onder andere een nieuwe website en meer promotionele activiteiten. Doel: het vergroten van de naamsbekendheid buiten het oorspronkelijke werkgebied. Maar let wel: Down to Earth!

Bekijk hier de film

Gloudemans