• Capayable
  • Capayable
  • Capayable

Capayable maar alleen als je capabel bent…

Het verhogen van conversie is voor elke webshop van belang. Conversie? Simpel gezegd resultaat verbeteren. Voorbeeld: Als je 1000 bezoekers in je webshop krijgt en er kopen er 4 van deze 1000 of er kopen er 30 van deze 1000. Dan heeft u bij 30 dus een fikse conversieverhoging. Hoe bereik je dat dan? Eenvoudig; door achteraf betalen voor klanten mogelijk te maken. Veel meer mensen doen online aankopen als ze achteraf mogen betalen. Bijkomend effect is dat mensen vaak meer bestellen in één order. En wat is de rol van Capayable? Zij doen een creditcheck en weten dus in een ‘split second’ of een klant achteraf mag betalen. Mocht het dan toch nog tot een incasso komen, dan kan Capayable dit prima regelen. Spiegel bedacht na een strategische brainstorm een vijftal namen voor dit bedrijf. Alle bedachte namen waren als URL voor Nederland en andere Europese landen te claimen. Dus www.capayable.nl kunt u nu al vinden (nog even als placeholder). De kracht van de door Spiegel ontwikkelde naam zit hem in het vertrouwen dat deze uitstraalt. Tevens geeft het aan wat Capayable doet: onderzoeken of de klant inderdaad capabel is om achteraf te betalen! Doelgroep hierbij zijn alle webshop eigenaren in Nederland en in een later stadium ook daarbuiten. Spiegel ontwikkelde de naam, de vormgeving van de website, folders en huisstijl. Een mooi staaltje van crossmedia!

Capayable