Hi! Wij zijn Spiegel communicatie

Wij maken originele communicatie sinds 1988.
Online en offline. In eigen (t)huis.

Kijk mee naar onze resultaten en voel je thuis!

Lees verder
31
jaar maken we met plezier communicatie
30.460
originele producten hebben wij al gemaakt
13
communicatiemakers die online & offline waarmaken
378,5
miljoen bereikte mensen met werk voor jou
221
pond snoep hebben we gegeten (met jullie)

Eén aanspreekpunt voor je communicatie!

Als fullservice team regelen we alles voor je op het gebied van communicatie in eigen (t)huis. Als je voor Spiegel communicatie kiest dan krijg je originele kwaliteit en de zekerheid van een betrouwbaar communicatieteam. Wij maken méér dan 30 jaar communicatieoplossingen voor verschillende merken en branches.

Welke communicatie uitdagingen lossen we op?

Alle! Wij maken communicatieconcepten die werken en vertalen dat door in je huisstijl, campagne, jouw pand en ook het drukwerk. Alles is mogelijk. Wij leveren communicatieresultaat om klanten en collega’s aan jouw merk, producten en diensten te binden.

Onze communicatie waarmakers

  1. Verbazingwekkend communicatiewerk maken
  2. Origineel werk door professionele communicatiemakers
  3. Wél verrassingen in communicatie, geen financiële in je portemonnee
  4. Fullservice online en offline communicatie: alles in 1 (t)huis geregeld
  5. Meetbare communicatie resultaten

Wat kunnen we voor jouw communicatie betekenen?

Wij maken originele, goed doordachte communicatiemiddelen die jouw echte verhaal waarmaken in alle denkbare communicatiemiddelen. Daarbij maken we een plan dat zorgt voor resultaat en sturen we jouw communicatie bij waar nodig.

Verhaal

Brandbook | Magazine | Script | Webtekst | Payoff/Slogan | Film | Animatie | Trailer | Radiospot | TV reclame | Merkstrategie | Brandkey

Concept

Idee | Beeld | Woord | Communicatiecampagne | Productcampagne | Guerrilla actie | Naamgeving | Prototype | Logo | Fotografie

Design

Web | Advertentie | Logo & brand | Motion | Beurs | Huisstijl | Presentatie | Software | Infographic | Packaging | Route | Wagenpark

Online

Technische strategie | Website bouw | Website onderhoud | Webapp | Webshop | Displaybanner | Zoekmachine optimalisatie (SEO) | Conversie optimalisatie | A/B test

Actie

Deskresearch | Merkregistratie | Marktactivatie | Mediaplan | Media organisatie | Guerilla realisatie | Realisatie drukwerk | Social media campagne

Wat mogen wij voor jouw communicatie waarmaken?
Kom praten!

Prijzenkast en communicatieprogramma’s

We zijn trotse communicatiemakers met uitgebreide kennis en vaardigheden. We winnen daarmee voor jou op communicatiegebied en voor onze eigen prijzenkast.

Prijzenkast

Red Dot Design Award (verpakking) | Awwward (website nominees) | Award Design beursstand (Maintenance next)

Online skills

WordPress | PHP | NodeJS | HTML5 | CSS3 | jQuery | Google Analytics | SEO

Social media

Facebook | Instagram | LinkedIn | YouTube

Oogstrelend design

Illustrator | Indesign | Photoshop | After Effects

Sluiten
Merk Spijs van Gijs

Gijs is een jongeman uit Deurne met een mooi ambitie en sterke wil om dingen voor elkaar te krijgen. Hij wil graag dat mensen béter en gezonder vlees eten. Maar hoe zet je dat in de markt? Wij bedachten zijn persoonlijke merk Spijs van Gijs. Jij kunt nu genieten van al het lekkers van Gijs. Smul maar lekker;)

Spijs van Gijs

Verhaal & Strategie: maak(t) eten persoonlijk

 

Als je met Gijs praat, dan wordt al heel snel één ding duidelijk. Je praat met een persoonlijkheid en met iemand die druipt van enthousiasme over… eten. Tsja, en als je dan nadenkt over zijn merk:

  • Het draait om Gijs
  • Het draait om eten
  • Het draait om smaak
  • Het draait om gezond
  • Gijs is een persoonlijkheid
  • Gijs was kok in Australië
  • Gijs is een slagersjongen
  • Gijs ziet er hip uit

Spijs van Gijs

Concept: Spijs van Gijs

 

Dan is het idee, je moet er wel opkomen, simpel: Gijs = Gijs, Eten = Spijs, maakt Spijs van Gijs! Een vet merk in de wereld van de barista’s en hipsters.

Thijs Hikspoors, communicatiemaker

“Gijs moest centraal staan, want hij is het merk. Ik word er altijd vrolijk van op het moment dat er een nieuwe original van Spiegel wordt geboren.”

Design & Branding

 

We fotograferen Gijs en kiezen daarbij voor een originele vintage weergave van hem zelf. Stoere BBQ erbij met dito schort en schieten maar. Met zwart en geel als prominente kleurstelling kan Spijs van Gijs voor de dag komen. Mooi aan het logo is dat zijn eten als een easter egg verpakt zit in de G. Zie jij welke dieren hij slow bereidt?

Spijs van Gijs

Patrick Wijn, designer

“Gijs leeft in de wereld van Hipsters en is zelf ook Hip. Dat wilden we graag bereiden in zijn eigen stijl.”

Fullservice communicatie & realisatie

Gijs maakt zijn eigen producten, verzorgt catering en staat met zijn foodtruck op menig festival. Aan ons de lekkere taak, om dat in allerlei communicatiemiddelen te verwerken.

  • 1 naam voor zijn merk
  • 1 logo
  • 1 fotografie van Gijs
  • 1 foodfotografie
  • 1 visitekaartje
  • 1 responsive website
  • 1 productleaflet
  • 1 design omdoos
  • 1 design vleesverpakking
  • 3 designs etiket flessen
  • 1 design kruiden
  • 1 naam BBQ Scrub
  • 1 naam Zoet Saus
  • 1 naam Rook Saus
  • 1 naam Vuur Saus

Spijs van Gijs

Weten wat we jou kunnen voorspiegelen? Maak een afspraak!

Resultaatgericht

Binnen deadline en ruim boven verwachting. Iedereen geniet van Gijs. “Ja, ja”, zien we je denken. En dan komen we terug op 1 van onze kernwaarden: waarmaken.

Neem gerust contact op met Gijs van Sluijs van Spijs van Gijs.

  1. 100% originele identiteit
  2. Schapkracht en verkoopkracht bij diverse supermarkten
  3. Meer festivalboekingen
  4. Groei van zijn producten