Hi! Wij zijn Spiegel crossmedia communicatie

Wij maken originele communicatie sinds 1988.
Online en offline. In eigen (t)huis.

Kijk mee naar onze resultaten en voel je thuis!

Ontdek meer
31
jaar maken we met plezier communicatie
30.940
originele producten hebben wij al gemaakt
13
communicatiemakers die online & offline waarmaken
390,5
miljoen bereikte mensen met werk voor jou
245
pond snoep hebben we gegeten (met jullie)

Eén aanspreekpunt voor je crossmedia communicatie!

Als fullservice team regelen we alles voor je op het gebied van crossmedia communicatie in eigen (t)huis. Als je voor Spiegel crossmedia communicatie kiest dan krijg je originele kwaliteit en de zekerheid van een betrouwbaar communicatieteam. Wij maken méér dan 30 jaar communicatieoplossingen voor verschillende merken en branches.

Welke communicatie uitdagingen lossen we op?

Alle! Wij maken communicatieconcepten die werken en vertalen dat door in je huisstijl, campagne, jouw pand en ook het drukwerk. Alles is mogelijk. Wij leveren communicatieresultaat om klanten en collega’s aan jouw merk, producten en diensten te binden.

Onze communicatie waarmakers

  1. Verbazingwekkend communicatiewerk maken
  2. Origineel werk door professionele communicatiemakers
  3. Wél verrassingen in communicatie, geen financiële in je portemonnee
  4. Fullservice online en offline communicatie: alles in 1 (t)huis geregeld
  5. Meetbare communicatie resultaten

Wat kunnen we voor jouw communicatie betekenen?

Wij maken originele, goed doordachte communicatiemiddelen die jouw echte verhaal waarmaken in alle denkbare communicatiemiddelen. Daarbij maken we een plan dat zorgt voor resultaat en sturen we jouw communicatie bij waar nodig.

Verhaal

Brandbook | Magazine | Script | Webtekst | Payoff/Slogan | Film | Animatie | Trailer | Radiospot | TV reclame | Merkstrategie | Brandkey

Concept

Idee | Beeld | Woord | Communicatiecampagne | Productcampagne | Guerrilla actie | Naamgeving | Prototype | Logo | Fotografie

Design

Web | Advertentie | Logo & brand | Motion | Beurs | Huisstijl | Presentatie | Software | Infographic | Packaging | Route | Wagenpark

Online

Technische strategie | Website bouw | Website onderhoud | Webapp | Webshop | Displaybanner | Zoekmachine optimalisatie (SEO) | Conversie optimalisatie | A/B test

Actie

Deskresearch | Merkregistratie | Marktactivatie | Mediaplan | Media organisatie | Guerilla realisatie | Realisatie drukwerk | Social media campagne

Wat mogen wij voor jouw crossmedia communicatie waarmaken?
Kom praten!

Prijzenkast en communicatieprogramma’s

We zijn trotse communicatiemakers met uitgebreide kennis en vaardigheden op het gebied van crossmedia communicatie. We winnen daarmee voor jou op communicatiegebied en voor onze eigen prijzenkast.

Prijzenkast

Red Dot Design Award (verpakking) | Awwward (website nominees) | Award Design beursstand (Maintenance next)

Online skills

WordPress | PHP | NodeJS | HTML5 | CSS3 | jQuery | Google Analytics | SEO

Social media

Facebook | Instagram | LinkedIn | YouTube

Oogstrelend design

Illustrator | Indesign | Photoshop | After Effects

Sluiten
Merk Bake Buns

Bake Buns uit Deurne is hét nieuwe merk voor verse broodjes en wraps. Met pijn in het hart zien wij samen de bergen verspilling van voedsel in grote bedrijfskantines, ziekenhuizen en universiteiten. De oplossing is een vers gemaakt, ingevroren broodje mét wereldse smaken. Spiegel crossmedia communicatie bedacht en maakte de naam, het logo, de pay-off, de foodfotografie, het webdesign en de flyers. Spiegel is zelf ook origineel vers;).

BakeBuns, No waste Always Fresh

Verhaal & Strategie: altijd verse lekkere broodjes

 

Als je met René en Jolanda Verberne van Bake Buns uit Deurne praat, dan hoor je een wervelstorm van enthousiasme. Hun doel is om ervoor te zorgen dat er minder verspilling is in kantine en horeca en dat je altijd en overal kan genieten van een heerlijk (oven) vers broodje. Wij maakten samen de volgende uitgangspunten:

  • Wij zijn tégen verspilling van voedsel
  • Wij staan voor lekker eten
  • De broodjes en wraps zijn vers
  • De smaakervaring is dat de producten vers gemaakt zijn
  • We gaan internationaal met wereldse smaken
  • Knapperig en snel bereid

Concept: Always Fresh

 

We gooien alle ingrediënten samen in ons creatief oventje. Dan helpt het zeker als je zelf als eerste mag smullen van de nieuwe heerlijke wraps en broodjes. We waren letterlijk verbijsterd door de verse smaak van de Bake Buns. Komt dit werkelijk uit een diepvries? We kwamen samen met het originele, spitsvondige idee om altijd en overal te combineren met vers.

Thijs Hikspoors, communicatiemaker strategie en concept

“We willen een positief merk maken, waarbij het gaat om het smaakgevoel van de (eind) klanten. Je ervaart de smaakervaring van een handgemaakt product, maar dit product is zo lekker dat je het in de diepvries bewaart. Je maakt dus alleen wat nodig is, zonder verspilling.”

Design & Branding

 

In de wereld van fast moving consumer goods wordt veel geschreeuwd in tekst en kleur. Dat doen wij anders. Wij gaan terug naar de basis met tonen en kleur die passen bij vers en bij deeg. Wij willen samen sympathiek zijn met een gunfactor.

BakeBuns, No waste Always Fresh

Patrick Wijn, communicatiemaker branddesign

“Bake Buns komt in de wereld van food. We willen het merk onderscheiden door natuurlijke kleuren te gebruiken, met vriendelijke zachte rondingen in de vormen. Als tegenhanger van de vaak felle, schreeuwerige kleuren van fastfoodketens, zoals Mc Donalds en Burger King.”

BakeBuns, No waste Always Fresh

Fullservice communicatie & realisatie

 

Bake Buns maakt zijn eigen verse producten voor catering, ziekenhuizen, universiteiten en grote bedrijfskantines. Wij mochten hun (h)eerlijke verhaal in alle communicatie waarmaken vanuit ons fullservice communicatiebureau in hartje Deurne.

  • 1 naam voor hun merk
  • 1 logo
  • 1 (h)eerlijk verhaal in tekst
  • 1 foodfotografie broodjes
  • 1 foodfotografie wraps
  • 1 visitekaartje
  • 1 placeholder website
  • 1 design responsive website
  • 1 productleaflet broodjes
  • 1 productleaflet wraps.

 

Weten wat we jou kunnen voorspiegelen? Maak een afspraak!

Resultaatgericht voor Bake Buns uit Deurne

Binnen deadline en ruim boven verwachting. Iedereen ervaart de wereldse verse smaken van Bake Buns. “Ja, ja”, zien we je denken. En dan komen we terug op 1 van onze kernwaarden: waarmaken.

Neem gerust contact op met René Verberne en Jolanda Verberne van Bake Buns.

  1. 100% originele identiteit
  2. 1 lancering nieuw merk
  3. 11 nieuwe Buns gelanceerd
  4. 6 nieuwe wraps gelanceerd

Klantrapport

René en Jolanda Verberne, directie Bake Buns in Deurne:

“Spiegel crossmedia communicatie heeft ons elke stap verrast met mooie ontwerpen, waar goed over is nagedacht. Fijn dat 1 partij alles voor ons regelt.”

Origineel

Waarmaken

Resultaatgericht