2 november 2017 | door: Rob Raaymakers
Rob Raaymakers

Fotografie: fotoshoot of stockfoto’s?

Met een creatieve blik naar een model kijken of naar een product. De camera zó draaien dat die ene foto anders is dan alle andere. De camera op de fotografie sessie zo nauwkeurig instellen, dat de belichting precies past bij de situatie. En dan, de foto schieten die je direct raakt en die perfect past […]

Lees verder »
19 mei 2017 | door: Rob Raaymakers
Rob Raaymakers

Duotone beeld: Back from the past

Elke maand houden we bij Spiegel intern een inspiratiesessie. Alle collega’s krijgen vijf minuten om begeleid met hun beelden te presenteren aan de anderen wat hem/of haar is opgevallen in het communicatielandschap. Met zoveel verschillend talent in eigen huis, leren wij veel van anderen en van elkaar. Ontwikkelingen op het gebied van strategie, beeld, creaties […]

Lees verder »
23 maart 2017 | door: Henry van den Berkmortel
Henry van den Berkmortel

Communicatiestrategie? Bekijk het door een objectieve bril…

Kun jij me vertellen wat de toegevoegde waarde van de communicatiestrategie is van je bedrijf? Ja? Dan ben je goed bezig. Veel bedrijven hebben geen idee van waar ze naartoe willen en welke middelen daarvoor nodig zijn. Er wordt soms ‘lukraak gecommuniceerd’. Vandaag met dit idee en deze uitstraling en morgen met iets totaal anders. […]

Lees verder »
5 oktober 2016 | door: Henry van den Berkmortel
Henry van den Berkmortel

Gaat het internet televisie vervangen?

Voor veel bedrijven, instellingen en organisaties is de inzet van massamedia de afgelopen vijf jaar stukken makkelijker geworden. Grote politieke partijen bijvoorbeeld gebruiken de zendtijd voor politieke partijen op televisie nog slechts als startmotor voor berichtgeving op social media. Je kunt dus wel stellen dat er een grote verschuiving gaande is. Al langere tijd wordt voorspeld dat […]

Lees verder »
6 juni 2016 | door: Joyce Roosenhart
Joyce Roosenhart

Deel jij alles? Gemiste kans!

Je bent trots op je organisatie. Het liefste deel je tot in detail met iedereen wat een goede service jullie bieden, wat een fijne medewerkers je hebt, wat je allemaal kunt betekenen voor de klant. Logisch, want je wilt de organisatie zo goed mogelijk presenteren aan (potentiële) klanten. Dus toon je alle informatie die maar […]

Lees verder »
1 2 3 6