14 september 2018 | door: Tim Joosten
Tim Joosten

Creatie, Online
De ontwikkeling van een nieuwe website, hoe gaat dat in zijn werk?

Bij Spiegel crossmedia communicatie maken we natuurlijk heel veel verschillende producten. Van productverpakkingen tot complete communicatie campagnes en van animaties tot websites. Een groot deel van het succes van Spiegel heeft te maken met de kwaliteit en het enthousiasme van onze mensen. In deze blog beschrijft onze webdeveloper Tim zelf, ja óók hij kan schrijven, […]

Lees verder »
3 juli 2018 | door: Henry van den Berkmortel
Henry van den Berkmortel

Online, Strategie
AVG, wij spreken een woordje mee…Relax!

Geen paniek, we gaan je geen slecht gevoel bezorgen als je nog niet aan de AVG-regels voldoet. De AVG-soep wordt niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt. Natuurlijk moet je erover nadenken en het een en ander regelen. Maar wij denken dat de AVG-politie nu nog niet direct aan de deurbel staat als er […]

Lees verder »
5 maart 2018 | door: Rob Raaymakers
Rob Raaymakers

Online, Strategie
Testimonial: zéér krachtig communicatiemiddel

Een testimonial is een verhaal van een klant, bij Spiegel noemen we ze liever fans, over zijn ervaringen met een product, organisatie of een merk. Bedenk je eens wat een verhaal van je beste vriend, je favoriete filmrecensent of de reiservaring van je zus met je doet. Besloot je om daar actie(s) op te ondernemen..? […]

Lees verder »
2 november 2017 | door: Rob Raaymakers
Rob Raaymakers

Beeld
Fotografie: fotoshoot of stockfoto’s?

Met een creatieve blik naar een model kijken of naar een product. De camera zó draaien dat die ene foto anders is dan alle andere. De camera op de fotografie sessie zo nauwkeurig instellen, dat de belichting precies past bij de situatie. En dan, de foto schieten die je direct raakt en die perfect past […]

Lees verder »
19 mei 2017 | door: Rob Raaymakers
Rob Raaymakers

Beeld
Duotone beeld: Back from the past

Elke maand houden we bij Spiegel intern een inspiratiesessie. Alle collega’s krijgen vijf minuten om begeleid met hun beelden te presenteren aan de anderen wat hem/of haar is opgevallen in het communicatielandschap. Met zoveel verschillend talent in eigen huis, leren wij veel van anderen en van elkaar. Ontwikkelingen op het gebied van strategie, beeld, creaties […]

Lees verder »
1 2 3 6